Des d’OCRE (Observatori Crític de la Realitat Educativa) volem donar suport a la iniciativa d’un grup de docents de les Illes que creu fermament en una educació rigorosa i racional. El Col·lectiu Hèlios-OCRE IB ha nascut per obrir un espai de reflexió i debat dins la comunitat educativa al voltant de la situació actual, un moment en què l’educació es troba anestesiada dins un estat d’innovació permanent i abocada, malauradament, a interessos econòmics.

Cada vegada som més els docents i les famílies que mostram la nostra preocupació per la deriva actual del sistema educatiu. Per això aplaudim i encoratjam iniciatives com la de Mallorca, on un grup de docents s’ha constituït com a delegació illenca de l’Associació OCRE. Animam el professorat que ha promogut la idea a iniciar amb força el nou projecte i a dur a terme accions constructives per millorar l’educació. El manifest que han redactat, que compartim al cent per cent, és tota una declaració d’intencions i un missatge clar a tota la comunitat educativa de les Illes. Podeu consultar-lo aquí  o llegir-lo a continuació.

Manifest Col·lectiu Hèlios_OCRE IB_final

Aquesta és la raó de ser de la nostra associació, que va néixer fa dos anys a la Comunitat Valenciana, però que ja compta amb professorat de les Illes i de moltes altres comunitats. Els docents que formau part d’aquest nou grup sabeu que tendreu sempre obertes les portes d’OCRE i, com no podia ser d’altra manera, ens oferim a col·laborar en tot el que sigui necessari. No cal dir que la suma d’esforços és molt important. Per això, tot el professorat de les Illes que vulgui adherir-se al nou col·lectiu i a la nostra associació serà molt benvingut.

Gràcies de nou al professorat, famílies i associacions que estau lluitant per a una educació de qualitat. Sempre tendreu el suport d’OCRE.

Podeu associar-vos a OCRE des d’aquí i consultar el manifest de l’Associació en el següent enllaç.

Notify of